ikinci bahar

ikinci bahar
ikinci bahar

23 Nisan 2022 Cumartesi

ada sahillerinde bekliyorum & tekrarlayalım kısmetse

Ada sahillerinde bekliyorum
Her zaman yollarını gözlüyorum
Yarim seni serian istiyorum
Beni şad et Şadiye'm başın için

Her zaman sen yalancı ben kani
Her zaman orta yerde bir mani
Her zaman sen uzakta ben müştak
Her telakkide bir hayalin var

Adalar'dan Moda'lara geçilir
Yar elinden zehir olsa içilir
Bu dünyada başa gelen çekilir
Beni şad et Şadiye'm başın için

Nerede o mis gibi leylaklar
Sararıp solmak üzre yapraklar
Bana mesken olunca topraklar
Beni yad et Şadiye'm başın için

,


💓Hüseyin abi fırsat bulup bir araya gelelim inşallah.💓

'aaa bak KULELi''

..Çocukluktan ergen olup 

türlü fırlamalıklı anılarım var orada...

Yaşayamadığım ilk gençliğimi gömdüm ben o taş duvarlar arasına..

Pazar günleri eskaza dışarı vuramadığımda bedenimi..

boş koğuşlarda demir ranzaların buz gibi bedeniyle sevişmişliğim var mazoşist bir senfoniyi yazarcasına..

Kendimi sorguladığım boş ve geniş koridorlar var..

ilk yağmurların denizden göz kırpmalarını buruk bir tebessümle seyretmişliğim var.

Balkonlarindan boğaz sefasına giden arabalarda, eteği hafifce sıyrılmış kadın bacaklarını görebilme çabalarım var..

Sınıfta ders dinlerken 

geçen gemilere fikri firarım var, 

gittiği yerlere merakımı mucip ile.. 

köşesinde fuel oil borularına tutunarak bedenimizi firar ettirmişliğimiz var arkadaşlarla..

Beykoz'da alınan soluklara kadar ..

Manolya ağaçlarına sevdamı kazırken yakalanıp yediğim sopalar var..

Çift tokmakla davulculuk yapmışlığım var,

Çift kumanya karşılığı törenlerin bitiminde..

Çok sevdiğim yoldaşlarıma dair çok güzel anılar var.. 

zulamda bugüne dek sakladığım ve kızıl kefenimin cebine koyacağım..

Çocuk bozulmamışlığının anıları onlar.

Fesatlığı öğrenmenin arefesin de..

Birbirini ilk kez gören onlarca gencin tanışıp kaynaşması var..

Sonradan karmaşıklaşan insansı çirkinlikleri bile hoş gördürebilen birbirlerine..

Ortak ağıtlar var ortak kahkahalarin ikiz karındaşı..

Çakırkeyf İstanbul akşamları var.. 

vişne suyu şişesine saklanmış 

votka muhteviyatı ile tüketilen..

Sınıf Amirleri var 

Baba şefkatli 

yada övey baba tavırlı 

muhtelif rütbelerde..

Sevecen öğretmenler var, 

palaska ile sabah mahmurlugumuza saldırganların yanında..

ikide birde ateslenip revirine 39.5 atşle taşınmam var


Geleceğe umutla bakabilmek var bilmeden neler getireceğini..

Yurt sevgisi var.. 

Kemalist tanımlamalı safiyane..

Yil 1971 de başlayip 1974 de biten..

Farkında olmadığımız 

heyecan dolu yıllar..

Sonrasinda bu ülke de 

halka zulmedenlerden olmayacağımızı belirttiğimiz 

irade beyanının temelleri var, 

bilmeden içselleşen 

ruhumuzun derininde..

En önemlisi insanı sevmeyi öğrenmeniz var, 

birbirimize düşkünleştiğimiz zamanlardan hediye..

Şimdi siz maviliklerinde boğazın tekneleri ile seyredenler..

Siz bunları bilirmisiniz..??

Özgün karakterli taş binanın seyri ile maviligin keyfinde ..

ve birbirinize göstererek

'' aaa bak Kuleli''derken  

..Şöyle bir uzatın burnunuzu 

ve koklayın bir yerlerine saklanmış kokum(uz) var.

Ruhumuz var oralarda dolaşan hala.

.var da var..

unutulmaz 3 koca yılım var..

Ondan sonra kaç 3 yıl yaşamışlığım var .

ama o 3 yılın ruhumun derinliklerinde silinmeyen izleri var...

Sahi siz bilebilirmisiniz bunları..

Boşverin bilmeseniz de olur..

Biz biliyoruz 40ncı yılında hala...

H.H....  2011 İstanbul..








 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder